onsdag 16 maj 2012

Åh, du roliga afton

Idag är en sån där dag då det inte finns ett skit på jorden att göra. Eller ja, saker finns det alltid att göra, men inget jag känner att jag vill! Har så innibombens tråkigt så jag tror jag dör. Men sen är jag för lat så jag orkar inte göra något.Jag har hunnit baka en kladdkaka, med de sista äggen så nu kan jag inte baka mer :((((
Shit va kul liv man har. Katterna ligger bara o sover så vill inte vara på dem heller ):

haha ibland får man såna där dagar då det verkligen inte finns något att göra, fast det egentligen gör de. Underhållning? någon..?

Funderar lite på att äta, bara för att det inte finns något bättre att göra. Ja, de gör jag nog.

.......................

Okej, nu har jag faktiskt fixat ett porträtt på mig!
Här är alltså jag på promenad i det fina vädret som råder i västerås just nu ehm..
Japp, i min värld är allting tecknat, och jag är lika lång som träden. Jag går uppe bland molnen och solen har solglasögon. AVUNDSJUKA ELLER?! Mhm, trodde väl de.















3 kommentarer:

  1. Va fin du är. Speciellt när du står med händerna i sidorna sådär som en modell.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag tänkte att jag kommer aldrig bli modell, så jag tar tillfället i akt nu. Vem vet, jag kanske blir kontaktad!!

      Radera
    2. Har du blivit kontaktad?

      Radera